Tuesday, January 11, 2011

Teletah Kengkawan (exp 4)



"Bosannya hari minggu niy...!!!!!.mahu buat apa???? ..." Keluh Sem.
"Hm..! Tidur" jawap Rey.
"Ish!.. malas la mau tidur.. hmmmmm.... aku rasa aku ada rancangan baik punya.... hahaha.." kata Sem.
"apa la rancangan mu?" jawap Rey.

......... tiada jawapan.......

"kau pi mana" tanya Yaha
"adalah.... aku mau jalan.. hahaha.. cari cewek!..." jawap Sem.
"mau ikut?"
"tidak boleh!"
"mau ikut"
"TIDAK BOLEH!.. kau tinggal rumah jak... haha..." jawap Sem..

Dua minit kemudian... datang sebuah motor di hadapan rumah ...

"Okey ready??" tanya Naz.
"yup... let's go..."jawap sem.
"errr... bawa laptop mu... main Dota kita malam niy.. haha" cadangan Naz.
"okey. kejap ya..."jawap Sem.

"kau buat apa mau bawa laptop?" tanya Wal.
"fight la lawan team.. haha..." jawap Sem.

"Mau ikut?" Simpati Yaha.
"tidak Boleh..."
"Mau ikut?"
"tidak Boleh!"
" bye.. jalan lu... haha..." tawa Sem.

10 minit kemudian....
Sem telah pun sampai di rumah Naz.

"Waaaahhhhhhhhh!.... gitar kesayangan ku..." rindunya aku..... mau main la kejap....hehehe" kata Sem.

tidak lama selepas itu,

"okey.. buka laptop mu.. lawan DotZ kita.. haha"pelawa Naz.
"okey" jawap Sem.

30 minit kemudian.. 

"hmmmm... apa mau buat arrr??" keluh Sem.
"Sem.... tunggu d rumah dulu ya.. mau beli minuman lu..." kata Naz.
"okey.. " kata Sem..

20 minit kemudian...

"jom buat parti kita... kan tadi kamu plan mau panggang2" kata Sem.
"mungkin malam ni tidak dapat la Sem, tidak ramai kawan2 datang" jawap Naz.
"ya la... online je la aku malam niy..."keluh Sem.

15 minit kemudian....

"eihhh.. buka garena la..." keluh Sem..
"ada Brani lawan dot'z hah?" ejek Kib
"oho... belum kau tau kehebatan ku... kau lawan Naz dulu la baru lawan aku.. haha.. di rumah si Naz aku sekarang.."jawap Sem.
"panggil si Naz .. pro mau lawan...haha" kata Kib.

perlawanan pun dimulakan..

"haha... kau kalah Naz.. belum cukup power mu mau lawan aku..haha"ejek Kib.

Ready... New chapter will Begin...!!!!!!!!!!!!!
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
Powhhh................!
bunga api memercik d angkasa...

"wahhhhhhhhhhhhhhhhhh! So beutiful firework... I like that.....^^.."uja Sem.

"haha... kekalahan di tahun baru..." ejek Kib...


Next episode...

No comments:

Post a Comment